Aesir DAoC
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Aesir - Origins Midgard Guild
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Bewerbung für kommenden Origins

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Galamyr




Number of posts : 2
Registration date : 2008-07-08

Bewerbung für kommenden Origins Empty
PostSubject: Bewerbung für kommenden Origins   Bewerbung für kommenden Origins EmptyTue Jul 08, 2008 6:34 pm

Hallo zusammen,

mein Name ist Manuel und komme aus Bremen. Ich würde gerne euerer Gilde auf dem kommenden Origins-Cluster beitreten um nich alleine am anfang zu sein.
Ich habe vor nen schamie oder nen Pac zu spielen.
Erfahrung mit daoc hab ich ca 5 Jahre, 2j Pvm only, 1j soloarawn und gut 3Jahre 8vs8 in verschiedenen SGs auf Log-Alb, DM-Hib mit Theurg, Kabba, kleri, Arawn und Drui. In pugs habe ich auch ausschließlich zu acht gespielt und hoffe dass sich dies auf dem Origins fortsetzen wird. Meine Chars sind derzeit:

Arawn RR11
Kleri RR10
Kabba/Drui RR8
Thoi RR7
Pala RR6

Menta, Eld, Champ, Minne, usw.

Also, ich würde mich freuen bald wieder was von Euch zu hören!

Mfg, Gala / Manuel
Back to top Go down
Minilogue

Minilogue


Number of posts : 87
Realm : Midgard
Class : Shaman
Registration date : 2008-06-16

Bewerbung für kommenden Origins Empty
PostSubject: Re: Bewerbung für kommenden Origins   Bewerbung für kommenden Origins EmptyTue Jul 08, 2008 9:18 pm

hey Galamyr!

now if you could speak english on these boards from now on, that would be perfect Smile i bet half of the members didnt understand a word you said, because some of us come from Denmark and Sweden Smile

anyways, welcome to <Aesir> mate!
Back to top Go down
http://furydaoc.friendhood.net
Lie




Number of posts : 14
Age : 38
Realm : Midgard
Class : Zerkie
Level : Enough
Registration date : 2008-06-20

Bewerbung für kommenden Origins Empty
PostSubject: Re: Bewerbung für kommenden Origins   Bewerbung für kommenden Origins EmptyTue Jul 08, 2008 11:55 pm

yeah welcome mate. and yeah it would be very great if u could speak english since i suck at germam... even tho i think understand the basics of your post, hehe

Welcome to Aesir

Regards

Lie
Back to top Go down
Galamyr




Number of posts : 2
Registration date : 2008-07-08

Bewerbung für kommenden Origins Empty
PostSubject: Re: Bewerbung für kommenden Origins   Bewerbung für kommenden Origins EmptyWed Jul 09, 2008 12:02 am

Ok, I will try, to speak english as well as possible!

wkr

Gala
Back to top Go down
Sponsored content





Bewerbung für kommenden Origins Empty
PostSubject: Re: Bewerbung für kommenden Origins   Bewerbung für kommenden Origins Empty

Back to top Go down
 
Bewerbung für kommenden Origins
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Useful links [origins]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Aesir DAoC :: Public Board :: General Board-
Jump to: